2018. május 25., péntek

A magam részéről én szólok...

Tegnap írtam arról, hogy május 25-én (vagyis ma) életbe lép a személyes adatok használatát szabályozó egységes EU-rendelet. 
Meg arról is, hogy az elmúlt két évben, ami úgynevezett türelmi idő volt, senki nem strapálta magát, hogy felvilágosítson ennek mibenlétéről. 
Aki erre esetleg azt mondja, hogy részben éppen nekem, mint újságírónak lett volna feladatom a felhomályosítás, annak elárulom, nem csak én nem tudok erről szinte semmit (azon felül, amit a józan ész amúgy is diktál), de azok sem, akiknek engem kellett volna kiokosítaniuk, hogy aztán én továbbadhassam... 
A rendelet betartása tehát kötelező, ennek értelmében engem is figyelmeztetett a blogfelületem működtetője: kötelességem az olvasóim tájékoztatása. Az alább látható értesítést kaptam, amit megosztok veletek (rákattintva nagyítható, sőt, a "további információ"-t is megnézheted, ha IDE kattintasz), ugyanakkor megnyugtatok mindenkit: én magam senkiről semmilyen adatot nem gyűjtök és szándékomban sincs. Azt hiszem, ezzel eleget is tettem a kötelezettségemnek. Legalábbis jelen tudásom szerint. Szóval, én szóltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése